Zakres czynności
Nasze usługi pośrednictwa polegają na:

- gromadzeniu i udzielaniu informacji w zakresie warunków ekonomiczno-rynkowych i sposobu realizacji usługi,
- podejmowaniu czynności zmierzających do wyszukania nabywcy,
- kojarzeniu stron,
- aranżowaniu oględzin,
- udziale w negocjacjach,
- pomocy przy dokonaniu transakcji poprzez podjęcie czynności organizacyjnych.
Nasze usługi pośrednictwa w sprzedaży obejmują:
- zapoznanie się z Nieruchomością, jej stanem faktycznym, ekonomicznym i prawnym, otoczeniem oraz oczekiwaniami Zamawiającego.
- wyrażenie opinii o sytuacji rynkowej i możliwości sprzedaży wraz z zestawieniem reprezentatywnych transakcji na podobnych nieruchomościach, pomoc w ustaleniu ceny ofertowej i jej korygowanie.
- wykonanie opisu i zdjęć Nieruchomości z uwzględnieniem cech charakterystycznych, wykonanie opisu okolicy i jej infrastruktury.
- planowanie i realizowanie ogłoszeń oraz innych działań promocyjnych (dobór środków przekazu, projekty uwzględniające wyróżnienie oferty sprzedaży Nieruchomości i nadawanie jej statusu oferty specjalnej).
- niezwłoczne wprowadzenie oferty do bazy danych prowadzonej przez Signo Nieruchomości.
- aktywne poszukiwanie osób zainteresowanych nabyciem Nieruchomości, zapoznawanie się z ich potrzebami oraz warunkami.
- na życzenie Zamawiającego pobranie do depozytu kluczy do Nieruchomości i dysponowanie nimi zgodnie z upoważnieniem, zwłaszcza w celu prezentacji.
- udzielenie wskazówek w zakresie przygotowania Nieruchomości do prezentacji, prezentowanie Nieruchomości, wykorzystywanie i przekazywanie informacji od Skierowanych klientów.
- informowanie o przepisach prawnych i dokumentach wymaganych do Dokonania transakcji.
- stałą opiekę nad przebiegiem transakcji sprawowaną przez odpowiedzialnego pośrednika.
- bieżące omawianie przebiegu realizacji umowy i ewentualne korygowanie warunków oferty stosownie do aktualnej sytuacji rynkowej i prognoz rozwoju rynku.
- pomoc w negocjowaniu warunków transakcji, mediacja lub negocjowanie warunków w oparciu o pełnomocnictwo udzielone przez Zamawiającego.
- przygotowanie do Dokonania transakcji, uzyskiwanie dokumentów w oparciu o pełnomocnictwo udzielone przez Zamawiającego, pomoc w formułowaniu oświadczeń, projektów umów, protokołów i porozumień.
- organizowanie umowy przedwstępnej i ostatecznej, udzielanie informacji i pomocy w zakresie rozliczeń i innych czynności związanych z Dokonaniem transakcji.
- sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego oraz udział w pozostałych czynnościach wykonywanych po dokonaniu transakcji.